Πολυήμερη εκδρομή Γ’ Λυκείου

Πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα 4-10 Δεκεμβρίου 2025 η εκπαιδευτική πολυήμερη εκδρομή της Γ’ τάξης με προορισμό τη Θεσσαλονίκη.
Κατά τη διάρκειά της οι μαθητές και μαθήτριες επισκέφθηκαν μνημεία, αξιοθέατα και μουσεία της πόλης καθώς και κοντινών περιοχών. Ξεναγήθηκαν με βιωματικό κυρίως τρόπο, γνωρίζοντας την ιστορία αλλά το φυσικό κάλλος των τόπων που επισκέφτηκαν.