

Το σχολείο μας έλαβε μέρος στην παραπάνω δράση, στο πλαίσιο του εορταστικού διάκοσμου του σχολικού κτιρίου για τα Χριστούγεννα και της εκδήλωσης ενδιαφέροντος στη σχετική πρόσκληση της Σχολικής Συμβούλου Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων. Διακοσμήθηκε από τα παιδιά ο σχολικός χώρος με πνεύμα φιλικό προς το περιβάλλον, φαντασία και δημιουργικότητα. Η έμπνευση των μαθητών και μαθητριών (των τμημάτων Α1 και Β1) εκφράστηκε μέσω κατασκευών και χειροτεχνιών (καραβάκι φτιαγμένο από θαλασσόξυλα, διακοσμημένα μπουκάλια με μέθοδο ντεκουπάζ, ανακυκλώσιμο χαρτί για συγγραφή κειμένου, χειροποίητες κάρτες και άλλες καλλιτεχνικές δημιουργίες).
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
