ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΦΗΒΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟY ΣΕΝΑΡΙΟΥ

Το σχολείο μας πήρε το πρώτο βραβείο του 2ου Εφηβικού Διαγωνισμού Σεναρίου στην τελετή απονομής βραβείων που οργάνωσε η Λέσχη Τέχνης και Πολιτισμού της Ένωσης Ελλήνων Σεναριογράφων. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23 Μαΐου 2024 στο Δημαρχιακό Μέγαρο Ηλιούπολης με την αρωγή του Δήμου.
Απονεμήθηκαν τα βραβεία γυμνασίων και λυκείων που συμμετείχαν στον διαγωνισμό (Ηλιούπολης, Βύρωνα, Χανίων και Νάξου).

https://senariografoi.gr/gr/news/stories/2107/

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2023-24 πραγματοποιήθηκε στο ΓΕΛ. Τραγαίας Νάξου σχολικό πρόγραμμα με τίτλο “Ορεξάτες σεναριογράφοι” και το σχολείο μας εντάχθηκε στο διαγωνισμό σεναρίου διασκευής λογοτεχνικού έργου Ελλήνων πεζογράφων σε σενάριο για ταινία μικρού μήκους.

Το έργο το οποίο διασκεύασαν οι μαθήτριες της πενταμελούς ομάδας μας (Στέλλα Καρποντίνη, Στέλλα Καμπύτη, Ειρήνη Παγίδα, Σάρα Μέμο και Ειρήνη Μωρίση) ήταν η Αργώ του Θεοτοκά που προβλεπόταν για επεξεργασία απο τα Λύκεια. Τα Γυμνάσια δούλεψαν πάνω στο κείμενο “Η μεταμφίεση” της Ρέας Γαλανάκη.

Στην εκδήλωση απονομής βραβείων η ομάδα δράσης του σχολείου μας παρίστατο διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας webex λόγω εξεταστικής περιόδου.

Ας σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της χρονιάς παραδόθηκε σχετικό σεμινάριο από τον πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Σεναριογράφων κ.Αλέξανδρο Κακαβά στην ομάδα των μαθητριών που συνέγραψαν το σενάριο.
Απορίες λύθηκαν από την κ.Φωτεινή Σωτήρχου, εκπαιδευτικό, μέλος της καλλιτεχνικής επιτροπής και διδάκτορα θεατρολογίας.